Campus d’Estiu al Pallars Sobirà

Veniu a disfrutar al nostre

CAMPUS d’ESTIU

EDEM (Escola de Muntanya) vol potenciar les activitats de muntanya vinculades al nostre territori, introduint als joves en el món i els hàbits de la pràctica esportiva. Durant aquest estiu farem iniciació al barranquisme, pàdel surf, btt, progressió vertical i senderisme entre altres. Combinarem aquestes activitats distribuint-les setmanalment.

• BARRANQUISME

• PÀDEL SURF

• ORIENTACIÓ

• SENDERISME

• BTT

• PROGR. VERTICAL

Especificacions

CAMPUS D’ESTIU

• GRUPS REDUÏTS 8 ALUMNES PER GUIA

• MÀXIM 3 GRUPS (24 PARTICIPANTS)

• MATERIAL HOMOLOGAT PER CADA ACTIVITAT

• FOMENTAR LA COL·LABORACIÓ I RESPETE AMB TOT L’EQUIP

• GUIES TITULATS E INSCRITS AL ROPEC

• ACTIVITAT REGISTRADA AL CONSELL CATALÀ DE L’ESPORT

• FORMACIÓ TÈCNICA AMB TOTES LES DISCIPLINES PROPOSADES

• ACTIVITATS EN CONVIVÈNCIA I RESPECTE AMB EL MEDI NATURAL

Veniu a disfrutar al nostre

SUNSET APRÈS SCHOOL

EDEM (Escola de Muntanya) volem potenciar els esports de desplaçament (sobre rodes i lliscant). Per aquest motiu hem dissenyat una manera divertida de desenvolupar les capacitats fonamentals (coordinatives, físiques, psicologiques i emocionals) treballant-les de manera específica i conjuntament amb diferents esports. Amb l’objectiu d’introduir als joves de la comarca en el món de la muntanya i els hàbits de la pràctica esportiva.

• PATINS EN LÍNIA

• SCOOTER