CLUB ESQUÍ EDEM

Aprèn Esquí al nostre

Club d’Esquí

Des d’EdeM (Escola de muntanya) us presentem una activitat basada en els esports de muntanya, la col·laboració i la solidaritat entre companys. Creiem que l’aprenentatge de l’esquí alpí es sustenta per tres pilars:

Seguretat
(Conèixer)

Diversió
(Motivació)

Aprenentatge
(Tècnica)

Treballem la tècnica de base de l’esquí alpí individualitzada. Durant l’hora dels esmorzars, fem tallers relacionats amb les activitats de muntanya (Ràpels, nusos, creació d’iglús, trineus amb els esquís pel transport de material, progressió caminant per la neu, orientació i lectura de mapes, etc.). Finalitzem la jornada fent esquí lliure guiat i un feedback entrenador-alumne.

Temporalització

Inici de l’activitat a les 9:30 i finalitzarem a les 14:00, davant del TeleCadira de Bonaigua.

Tècnica individualitzada de l’esquí alpí

Esmorzars i tallers de muntanya.

Esquí lliure adaptat a diferents situacions

Feedback (conclusions de l’entrenament)

Material per l’activitat

Per poder realitzar la activitat cada alumne tindrà que portar el següent material en cada jornada:

Roba d’esquí (3 capes)

Casc, ulleres i guants

Motxilla ajustable, cintura i pectoral (recomanat)

Protecció solar i llapis labial.

Esquis, pals i botes

“Tortuga” (recomanat)

Menjar i beure

Assegurança

Equipació Santoyo

Posem a la vostra disposició un uniforme de la marca Santoyo (jaqueta i pantaló). Dissenyat amb teixit elàstic, impermeable, transpirable, resistent, sòlid de color, columna 20.000 d’aigua i molt calent.
Tenint dues opcions:

Compra

Consulteu-nos

Lloguer

Consulteu-nos

(Preu a consultar)

Disposem de transport (places limitades):

Tota la temporada

Palces per dia

(Servei de Pujada o baixada)

*Sortida a les 8:45 i recollida a les 14:30 des de la BASE EDEM a Esterri d’Àneu

Lloguer Material

Nosaltres NO disposem de lloguer de material, però en cas que fos necessari, podem ajudar-vos en la tramitació del lloguer i l’orientació a l’hora de triar-lo.

Posem a la vostra disposició les tarifes que ens han facilitat des de la botiga SkiR pel lloguer del material. Gaudireu d’un 10% de descompte amb aquestes tarifes per formar part de l’equip d’EdeM.

Temporades

Temporada EDEM 40 DIES

Temporada BEGINNERS 24 DIES

Mini Xics 16 DIES

Temporada MASTERS

+ INFO CONTACTEU AMB NOSALTRES 633874013 MARC O VICENÇ.