Escola i Club d’Esquí

EdeM és un equip d'esquiadors, esportistes, Tècnics Esportius d'esquí alpí i de muntanya.

Amb anys d'experiència i experts en el territori. Molt motivats i amb una metodologia divertida i dinàmica

Aprèn a Esquiar a la nostra

Escola d’Esquí

T’oferim la possibilitat d’aprendre, millorar i formar-te tant amb la tècnica de l’esquí alpí i a la muntanya. Des dels més petits fins als més grans, amb familia, amics o classes individualitzades.

Vols conèixer Baqueira Beret?

Podem ajudar-te a descobrir tots aquells racons de les muntanyes que formen els diferents sectors de l’estació: Peülla, Bonaigua, Baqueira, Beret, Blanhiblar i Dossau.

Més informació sobre l’escola d’esquí

Aprèn Esquí al nostre

Club d’Esquí

Des d’EdeM (Escola de muntanya) us presentem una activitat basada en els esports de muntanya, la col·laboració i la solidaritat entre companys. Creiem que l’aprenentatge de l’esquí alpí es sustenta per tres pilars:

Seguretat
(Conèixer)

Diversió
(Motivació)

Aprenentatge
(Tècnica)

Treballem la tècnica de base de l’esquí alpí individualitzada. Durant l’hora dels esmorzars, fem tallers relacionats amb les activitats de muntanya (Ràpels, nusos, creació d’iglús, trineus amb els esquís pel transport de material, progressió caminant per la neu, orientació i lectura de mapes, etc). Finalitzem la jornada fent esquí lliure guiat i un feedback entrenador-alumne.

Saber més del club d’esquí